În anul în care sala Teatrului Dramatic „Elvira Godeanu” din Târgu Jiu este închisă și se împlinesc și 30 de ani de la înființarea acestei instituții de cultură, iubitorii de teatru pot vedea duminică, 11 iunie, începând cu ora 19:30, la Muzeul Județean „Alexandru Ștefulescu”, premiera piesei “Contraste sau prima dată când am avut curaj”, în regia lui Radu Botar. Durata spectacolului este de o oră și treizeci de minute. Scenografia, coregrafia, mișcarea scenică și universul sonor sunt asigurate de Mălina Andrei.
Cu toate că anunțul cu privire la această premieră ar fi trebuit făcut de către reprezentanții Teatrului, din păcate nu s-a întâmplat asta. Pe pagina de Facebook a instituției nu se precizează nimic despre această premieră, iar la sediul instituției nu există nici un afiș.
Despre această premieră am aflat de pe pagina de Facebook a regizorului, dar și de pe pagina de Facebook a Gabrielei Mladin, fostă angajată a teatrului:
„M-am abținut să fac orice declarație sau să postez vreo informație după ce am decis să plec de la Teatrul Dramatic “Elvira Godeanu”. Nici acum n-o fac. Vreau doar să vă dau o informație pentru că este obligatoriu să o dețineți. Sunteți cei care finanțați această instituție de cultură, singurii care aveți dreptul să decideți dacă vreți să vedeți o piesă de teatru sau nu. Singurii care hotărâți cum vă faceți programul, după ce, în mod obligatoriu, cei care vă folosesc banii trebuie să vă comunice, din timp, care este programul lor.
Duminică, 11 iunie 2023, ora 19.30, la Muzeul Județean, Teatrul Elvira Godeanu din Targu Jiu are loc premiera piesei <Contraste sau prima dată când am avut curaj>, în regia lui Radu Botar. Adică, peste 5 zile. Ați văzut vreun afiș prin oraș? Vreo postare pe pagina de Facebook a Teatrului, un comunicat de presă, ceva care să vă aducă la cunoștință asta? Nici eu. Doar o postare a regizorului și actorului Radu Botar.
Munca actorilor care joacă în această piesă, a regizorului, scenografului, a fost aruncată departe de publicul care duce dorul teatrului. Batjocura a ajuns, în aceste condiții, dincolo de instituție, până la spectatori”