Despre importanța semințelor. Ce trebuie să adăugați meniului zilnic pentru o bună sănătate

Despre importanța semințelor. Ce trebuie să adăugați meniului zilnic pentru o bună sănătate

- in Sanatate, Timp liber
310
1

În categoria alimentelor sănătoase intră și semințele pe care unii dintre noi deja le-au inclus în alimentația zilnică, dar despre care alții nici nu au auzit! Semințele, spun medicii nutriționiști, sunt pline de substanțe nutritive, vitamine, proteine, elemente minerale, de aceea este bine să le consumăm!

Cele mai cunoscute și consumate semințe sunt cele de floarea soarelui, ele fiind bogate în vitamina B1, cupru, vitamina E, fosfor, magneziu, seleniu. Aveți grijă câte consumați, căci au un conținut ridicat de calorii! Semințele de dovleac sunt cunoscute și consumate din cele mai vechi timpuri, fiind bogate în fier, zinc, vitamina E fiind și antioxidante. Semințele de in contribuie substanțial la aportul de acizi grași Omega-3, dar și alte elemente, fiind recunoscut rolul lor în protecția anti-cancer și boli cardiovasculare. Auziți din ce în ce mai des despre semințele de chia, care sunt foarte sănătoase, conținând acizi grași Omega-3 și fibre solubile. Susanul conține surse de minerale, acizi grași, calciu.

Semințele se pot adăuga la salate, cele de chia se consumă cu iaurt sau sucuri de fructe și legume etc. Trebuie știut faptul că dacă vrei să consumi cele mai bune semințe pentru organism, consumă-le  înmuiate, pisate, zdrobite sau râșnițate, pentru a elibera toți nutrienții în organism.

1 Comment

  1. Pingback: Despre importanța semințelor. Ce trebuie să adăugați meniului zilnic pentru o bună sănătate - Gorj 24

Lăsați un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.