Informații contact

REVISTA CULT URA SRL, Str. Marin Sorescu 2A, Targu Jiu, Gorj

Tel. 0731 088 036

Am mers în Apuseni pe nepusă masă, aveam un alt program stabilit, dar din anumite motive personale toate aceste planuri s-au dat peste cap. În primă fază voiam să merg în Bucovina, dar nu a fost să fie și atunci m-am reorientat către Apuseni. Am început să caut cazare, dar nu prea găseam ce voiam eu. Căutam un loc cât de cât liniștit, să aibă și ceva tradițional, dar să fie și aproape de majoritatea obiectivelor turistice…cam greu.

După multe căutări am găsit pe Facebook pagina Descoperă Munții Apuseni. Apropo de această pagină, merită să o vizitați dacă alegeți să vă petreceți vacanța în această zonă din România, veți găsi multe informații utile. Chiar l-am cunoscut pe administratorul acestei pagini, pe Cosmin, cu care am realizat și un vlog, un tânăr care trăiește, pot să zic, pentru Apuseni. Pe această pagină am găsit Pensiunea Alexolar, din comuna Horea, județul Alba.

Le-am scris seara pe la ora 22:00 și spre surprinderea mea mi-au răspuns rapid, le-am spus ce îmi doresc, mi-au spus că au ce îmi doresc și atunci am făcut rezervarea. În prima fază, tipic românesc, nu prea am crezut, dar am zis fie o ce fi.

O dată ajuns în această locație gazda, Elena pe numele său, ne-a așteptat cu o sticlă de șampanie din partea casei aflând că este ziua mea, iar camera primită a fost mult peste ce mă așteptam. O cameră curată, mare și cu o priveliște faină.

Referitor la mâncare pot să vă spun că este ok, majoritatea preparatelor sunt tradiționale și pregătite în bucătăria lor.

Totodată, l-am cunoscut și pe soțul Elenei, pe Jean, care ne-a dus să descoperim acele zone din Apuseni mai puțin cunoscute de către turiști, zone izolate, greu accesibile.

Acești tineri au ales să rămână în comuna lor, să investească aici și să arate celor care le trec pragul că cei din Țara Moților încă păstrează tradiția, obiceiurile și că-și iubesc mult locurile natale.

Și ca de final:

Pensiunea Alexolar este situată în inima Munților Apuseni, în comuna Horea din județul Alba.Este locul perfect pentru cei care doresc să se bucure de liniște și frumusețea peisajelor munților. Camerele sunt amenajate modern, îmbinând stilul elegant cu elemente rustice, oferind astfel confort și relaxare. La restaurantul pensiunii oaspeții se pot bucura de preparate tradiționale delicioase.

Pensiunea dispune de: 12 camere cu băi proprii, 3 apartamente cu băi proprii, filigorie în aer liber, spațiu închis pentru grătar, grătar/ceaun, ciubăr, fire place pentru foc de tabără, internet, parcare gratuită.

Atracții turistice în zonă:  Izbucul Mătișești, TransUrsoaia DN1R, Casa Memorială Horea din Fericet, Drumul lui Iovan / Petreasa cota 1600, Parcul Natural Munții Apuseni, Mănăstirea Albac, Peștera Ghețarul de la Scărișoara, Cheile Ordâncușei, Izbucul Tăuz, Ghețarul de la Vârtop, Casa Memorială Avram Iancu, Cascada Pișoaia, Dealu cu Melci Lacul Beliș-Fântânele, Stațiunile turistice Albac și Arieșeni, Vârful Bihor sau Cascada Vârciorog.

Tarife: Începând de la 200 lei/persoană cu demipensiune.

Pentru rezervări puteți suna la 0767 808 086, se acceptă tichete sau vouchere de vacanță.

Această prezentare necesită JavaScript.