Autoritatea Națională pentru Turism (A.N.T.), în parteneriat cu Google România, derulează, în perioada 19 septembrie – 3 noiembrie, Caravana „Managementul destinațiilor: online și offline” cu scopul de a pune în valoare oportunitățile pe care le oferă instrumentele de marketing online pentru dezvoltarea conceptului de management integrat al calității unei destinații turistice, de a contura profilul călătorului digital și de a prezenta viziunea Autorității Naționale pentru Turism cu privire la înființarea Organizațiilor de Management al Destinației. Joi, Caravana va ajunge și la Târgu-Jiu!
Evenimentele vor avea loc în orașele Constanța, Târgu-Jiu, Timișoara, Brăila, Brașov, Cluj-Napoca, Suceava și București, fiind adresate agenților economici, membrilor Camerei de Comerț și Industrie, autorităților publice locale, asociațiilor de dezvoltare și promovare turistică, asociațiilor patronale și federațiilor de profil, organizațiilor non-guvernamentale (O.N.G.-uri) cu activitate în domeniul turismului, reprezentanților centrelor de informare turistică, reprezentaților instituțiilor culturale, ai mediului academic și ai presei naționale și locale.
Organizația de Management al Destinației este o entitate cu personalitate juridică, care funcționează prin asocierea reprezentanților autorității publice locale din componența destinației, cu reprezentanții mediul privat și, după caz, cu reprezentanții altor unități relevante (asociații de promovare, asociații profesionale și patronale, organizații neguvernamentale, administratori ai ariilor protejate și alții), în baza unui parteneriat, care asigură gestionarea coordonată a tuturor elementelor care alcătuiesc o destinație (atracții, servicii suport, accesibilitate, marketing) și urmărește coalizarea organizațiilor și grupurilor de factori interesați, care să lucreze spre un obiectiv comun.
„ANT în colaborare cu Google România organizează această caravană pentru a promova ideea de management al destinațiilor. Are scopul de a învăța ONG-ul, companiile, autoritățile locale cum trebuie să folosească marketing-ul digital. Este foarte important ca în era mediului virtual să fim prezenți pe Facebook, Instagram, căci așa putem atrage cât mai mulți turiști. Joia aceasta, de la 10:30 va avea loc, la Sala Maură din Prefectura Gorj, Caravana Google. Veți învăța cum să vă promovați din ce în ce mai bine ca să atrageți turiști în Gorj!”, a declarat Raluca Anghel, director în cadrul ANT.